9 maja 2009

Dzień z Anetą Langerovą/Den s Anetou Langerovou.

Dobrý večer vám přeju:))))
Dzisiejszą wolną sobotę spędziłam prawie całą w domu, nie licząc kawki z koleżanką. Bardzo potrzebowałam takiego leniwego dnia by zregenerować siły na cały następny tydzień bez dnia wolnego (cały przyszły weekend również pracuję) ehh no i jutro też... no ale to mój wybór, zaczęłam już przecież wielką zbiórkę pieniędzy na wyjazd do Czech <3<3<3. Zbývá mi już niecały miesiąc i šup, šup do Liberca:)))). Já už se fakt nemůžu dočkat, kiedy usiądę w Esku wypiję piwko, pójdę do klubu "Ďábelská Huť" hehe może spotkam gdzieś PH. Koniecznie muszę odwiedzić także chińską restaurację v ulici Pražská, někdo super mi ji doporučil:))). Jednym słowem bude … fantastičně:))).

Jakoś dzisiaj wzięło mnie na twórczość mojej ulubionej czeskiej piosenkarki Anety Langerové, jest rewelacyjna i ma najlepszy głos na świecie. Obejrzałam wszystkie odcinki "Česko hledá SuperStar" z jej udziałem i muszę stwierdzić, że ma po prostu ogromny talent i do tego jest bardzo sympatyczna i skromna. Kilka słów o Anet, gdyby ktoś chciał się o niej czegoś dowiedzieć.

Aneta Langerová, urodziła się 26.11.1986 roku w Benešově, mieszka w Říčanech. Całe swoje życie podporządkowuje muzyce. W 2004 roku została zwyciężczynią pierwszej edycji "Česko hledá SuperStar" (Idol). Wydała dwie studyjne płyty: "Spousta andělů" i "Dotyk".
Zachęcam do odwiedzenia oficjalnej strony Anety: http://www.langerovaaneta.cz/.

Tutaj text mojej ulubionej piosenki: "Voda živá"


Když končí se den a usne má zem, pak na malou chvíli
Vrací se zpět můj niterní svět, co osud tvůj sdílí
Do všech světových stran, do všech koutů co znám… volám

Když přichází noc, tak cítím jak moc, tvé světlo mi schází
Promítne krátce svůj stín někde v dálce, tvá duše se ztrácí
Zdá se nezbylo nic, jenže čím dál tím víc...

Ve mně navždy zůstává
Tvoje voda živá
Uvnitř odpočívá
Čistá a důvěřivá

Ve mně navždy zůstává
Tvoje voda živá
Tiše odplouvá
Čistá a důvěřivá

Když končí se den a usne má zem, nevnímám čas
Vrací se zpět můj niterní svět snad probudí nás
Zdá se nezbylo nic, jenže čím dál tím víc ...

Ve mně navždy zůstává
Tvoje voda živá
Uvnitř odpočívá
Čistá a důvěřivá

Ve mně navždy zůstává
Tvoje voda živá
Tiše odplouvá
Čistá a důvěřivá



Tak sobie pomyślałam, że codziennie wrzucę jakieś czeskie proste słówka, które w różnych sytuacjach mogą się wam przydać. Początek już jutro:).

Utíkám... Mějte se fajn... Cauves

Anička

1 komentarz: