5 maja 2009

Kocham makaron sojowy z warzywami:))/ Miluju sojové nudle se zeleninou:))

Nazdar lidi!
Ehhh te słowo jeśli słowem to można nazwać, najlepiej odzwierciedla mój dzisiejszy dzień. Byłam no i jestem jakaś taka przytłumiona, totalnie nic mi się nie chcę i uciekam od wszystkich obowiązków. Pięć godzin w pracy ciągnęło się przeraźliwie...ale dotrwałam do końca i potem šup šup do szkoły/školy. Przeżyłam dwie godziny wykładów i pojechałam do szpitala/jela jsem do nemocnice. Rehabilitacja przeleciała niestety bardzo szybko i trzeba było dostać się do zatłoczonego tramwaju numer 35(podróży tym tramwajem nie polecam):(((. Uwielbiam podróże autobusami i tramwajami ale po prostu nienawidzę tłoku, kiedy ci wszyscy ludzie prawie na mnie leżą i nie mam za grosz swobody i wolnej przestrzeni:(((. Coś okropnego jechać komunikacją miejską w godzinach popołudniowych. Kiedy dotarłam do domu a było to niedawno wykonałam jeszcze serię ćwiczeń na brzuch i teraz odpoczywam sobie z pasem "Vibroaction" na brzuchu heheheh :D.
W pracy (muszę zaznaczyć, że drogeria usytuowana jest pomiędzy dwoma restauracjami jedną hinduską, drugą chińską - obie kuchnie uwielbiam)zdążyłam jeszcze zjeść fantastyczny obiad w chińskiej restauracji/snědla jsem vynikající oběd v čínské restauraci . Makaron sojowy z warzywami/sojové nudle se zeleninou ehhh coś wspaniałego i na dodatek zdrowe i niskokaloryczne:).
Jeśli ktoś będzie w pobliżu ul: Al.Ken niech koniecznie odwiedzi restaurację "Mistrz Azja":
www.mistrzazja.pl.





Uciekam się trochę pouczyć ponieważ jutro czeka mnie egzamin. Pozdrawiam serdecznie i na koniec wrzucę jedną z moich ulubionych czeskich piosenek...hehe w dwóch wersjach językowych oczywiście w czeskiej ale co ciekawe i w polskiej. Sami oceńcie piosenkę i to, która wersja jest lepsza.

Kryštof - "Obchodník S Deštěm"
česká verze/czeska wersja:



Kryštof - "Zaklinacz deszczu"
polská verze/polska wersja:



Dobrou noc a krásné sny....

Anička

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz