6 maja 2009

Zapłakany dzień i to dosłownie:((((

Ahojda,
Dzisiaj nie napiszę nic fajnego, już w momencie przebudzenia czułam się tragicznie, wyjrzałam przez okno i co widzę deszcz... strugi deszczu, ciemno i wszędzie ludzie z parasolami... okropny widok prostě hrůza. Dodatkowo prawie same złe wiadomości/špatné zprávy. W sercu mym smutek w oczach tylko łzy...:(((. Nie lubię deszczu, zawsze mnie tak podle nastraja:(((. Jadąc tramwajem, siedząc i wpatrując się w szybę, myślałam o wszystkim, generalnie o życiu. Najbardziej irytujące jest to, że człowiek musi codziennie stawiać czoła beznadziei, beznadziei z którą nic nie może zrobić... Po co w życiu zdarzają się pewne sytuacje które nie mają żadnej dobrej konsekwencji, które przynoszą tylko ból i cierpienie???, po co?!. Jestem samotna chociaż wokół mam tak wielu przyjaciół, jetem samotna w tym mieście, w tym kraju. To inny rodzaj samotności ale myślę, że równie okropny. To pierwszy taki dzień od dłuższego czasu gdy się nie uśmiechnęłam ajjc, mam nadzieję, że jutro będzie lepiej.
Ważne, że egzamin napisany i to chyba całkiem nieźle...









Informacją dnia (o której wiedziałam już dużo, dużo wcześniej) jest wybór Davida Jiroutka na trenera kadry A czeskich skoczków narciarskich. Dzisiaj podano ją oficjalnie. To dla mnie dobra wiadomość ja Dava bardzo lubię/ja mám Dava moc ráda także super:). Polubiłam go w Zakopanem na Pucharze Kontynentalnym, potem sympatycznie mi się z nim rozmawiało w Libercu:). Jest to strasznie miły i uprzejmy człowiek. Muszę wspomnieć,że pod jego ręką Czesi bardzo dobrze skakali w Pucharze Kontynentalnym (np w Zakopanem całe podium należało do czeskich zawodników:)))także mam nadzieję, że i w pierwszej drużynie coś się ruszy. Trzymam kciuki.
Niestety nigdy nie ma tak, żeby zawsze były tylko pięknie:(, w tym przypadku również tak jest. Złą informacją jest to, że můj skvělý kamarád František Vaculík nie będzie już w drużynie, nie będzie już asystentem trenera:((((((. To mě vážně moc mrzí...





FANNO ty jsi byl nejlepší trenér, Děkuju za všechno....:))).

Lecę posłuchać jakiejś muzyki.
Sbohem

Anička

2 komentarze:

  1. Ale, że jego nie będzie nawet w kadrze B? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. @Kirjo
    niestety nie:((((, kadrę B poprowadzi były serviceman reprezentacji, do tej chwili trenujący młodych skoczków w Libercu - Radek Zidek. Franta zajmie się trenowaniem dzieciaków w Harrachove.

    OdpowiedzUsuń