18 września 2009

WISŁA - Najpiękniejsi :D

AHOJDA!!!
Haha postanowiłam zrobić swój własny plebiscyt na najpiękniejszych skoczków będących w Wiśle… muszę przyznać, że przybyło tam bardzo wielu ładnych zawodników, no i nie wszyscy należą do czeskiego teamu. Wiadomo, że dwa pierwsze miejsca zajmą moi ulubieni skoczkowie Honza Matura i Borek Sedlák, ale pozostałe miejsca na pewno będą zaskoczeniem.
Osobami na które patrzyłam z wielką przyjemnością byli dwaj austriaccy skoczkowie, których klasyfikuję na miejscach 3 i 4 :D. Pierwszy to David Unterberger, który ma niesamowite oczy i do tego jest bardzo sympatyczny. Drugi to były kombinator norweski David Zauner.. w sumie nie wiem czemu uważam, że jest przystojny He po prostu jest i już. Ciacho :P.
5 miejsce to Jiří Mazoch, który jest strasznie uroczy, no i ma bardzo ładne oczy. Miejsce 6 dla francuskiego skoczka Nicolasa Mayera, ciekawa japońska uroda fajnie komponuje się z francuskim językiem :D. Na 7 miejscu umieszczam Arthura Pauli u niego nie da się nie zauważyć uroku osobistego, 8 ostatnie miejsce dla polskiego zawodnika Krzysia Miętusa… przede wszystkim za wysoką kulturę osobistą jaką prezentuję i bardzo ładny uśmiech.

1) Honza Matura


2) Borek Sedlák


3) David Unterberger


4) David Zauner


5) Jiří  Mazoch


6) Nicolas Mayer



7) Arthur Pauli


8) Krzysztof Miętus



Dzisiaj urodziny obchodzi mój przyjaciel Fanna, i chciałabym mu również tutaj złożyć najlepsze życzenia.

Fanno Všechno nejlepší k narozeninám, hodně, zdraví, štěstí, a ůsměvu :).

Mějte se fajn

Ančik

8 komentarzy:

  1. Zaskoczyłaś mnie trochę tą ostatnią czwórka, nie spodziewałam się ich ;D

    Zawadka

    OdpowiedzUsuń
  2. Pfff.... zamiast Pauliego umieściłabym Blowjoba :D
    A przepraszam, wysoka kultura osobista w odniesieniu do Krzysia to co miałaś na myśli? Czyżby sytuacje że przemilczał wyznawaną mu miłość? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie! nie zgadzam się!!!!! co do jednego tylko moge sie zgodzić, ale dałabym go znacznie wyżej :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelino ja myślałam, że to jest jasne jakie są ciacha, myślisz, że po co robiłam fotki np Mayerowi itd?? ja nie marnuję miejsca na karcie na fotki byle kogo :D...
    Socze ja wiem kogo z tych ciach lubisz najbardziej :D.
    Jesion hahah Blowjob nie mieści się w żadnym rankingu sorry :D.
    Krzysi jest w ogóle strasznie na poziomie i bardzo mi się to podoba aaaa dowód to to, że w ogóle chciał rozmawiać z HG.

    Sparkling a o kogo chodzi jeśli mogę spytać? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo Blowjob jest nadczłowiekiem i jest za dobry dla wszystkich rankingów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Krzysia bym umieściła gdzie indziej :P

    OdpowiedzUsuń