22 września 2009

Urodziny, Narozeniny...

Ahojky!
Opuściłam na chwilkę swoich znajomych i postanowiłam napisać kilka słów. Nieeeee prawda jest taka, że chciałam mieć tutaj notkę z datą 22.09. No cóż nie da się ukryć, że mam dzisiaj urodziny no i jestem, że tak powiem o rok starsza. Nie czuję się z tym jakoś specjalnie rewelacyjnie :D , nie no żartuję, w sumie nic się nie zmieniło.. najważniejsze jest przecież to na ile lat człowiek się, czuje :))))).Magia 22-22 działa hehehe, bo ja czuję się rewelacyjnie:)))))

Ahh chciałam bardzo serdecznie podziękować wszystkim za piękne i wartościowe życzenia, za wszystkie wpisy i wiadomości na facebooku, za smsy itd. itp. Anicie bardzo dziękuję za niespodziankę, jaką sprawiła mi swoim postem na blogu a dziewczynom za teledyski, zdjęcia itd:))))). To wszystko wiele dla mnie znaczy i pokazuje, że kilku ludzi na świecie naprawdę mnie lubi:)))).
Jeśli chodzi o urodzinowe marzenia to aktualnie mam jedno, ale za to takie ogromne. Czy się spełni? Tego nie wiem, muszę po prostu poczekać i wierzyć. KEEP THE FAITH!!!!




Najpiękniejsze życzenia, jakie otrzymałam to życzenia od mojego kolegi Leoša:)))).

„bohužel, vůbec neví co by přesně chtěl Aničce k dvaadvacátinám popřát:-(....Hlavně LÁSKU!:-* A ZDRAVÍ!!! A ŠTĚSTÍ....ať je šťastná a směje se tak krásně jak umí jen ona:-) pusu na tvou polskou tvář aníku:-*”

Uciekam świętować, jeszcze raz wszystkim dziękuję, Všem moc děkuju, Thank You very much :*****

Ančík

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz