4 maja 2009

Zwykły poniedziałek/Normální pondělí

Ahojky,
wracając jeszcze na chwilkę do wczorajszego dnia, po Rákosníčku i przesłuchaniu kilkunastu czeskich piosenek/českých písniček wskoczyłam jeszcze na chwilkę do internetu:) i napotkałam na facebooku mojego dobrego kolegę Lukáša:))). Strasznie dawno z nim nie rozmawiałam, także przegadaliśmy chyba ze dwie godziny:). Obgadaliśmy wszystkich i wszystko co się działo na Mistrzostwach Świata w Libercu/Mistroství světa v Liberci. Heheh ubawiłam się ponieważ nie wiedziałam, że niektórzy ludzie mnie tam bardzo wnikliwie obserwowali:)))). Szkoda, że Kukiego tam nie było:( ale rozmowa bardzo, bardzo sympatyczna/sympatická. Później obejrzałam sobie kolejny film tym razem jednak nie czeski a amerykański pod tytułem "Piorun"/"Bolt – pes pro každý případ", naprawdę fantastyczna produkcja Walta Disneya, polecam w tym psie można się zakochać:))). Nawet tacy dorośli/dospělí ludzie jak np ja, nie oprą się urokowi tego białego, zabawnego czworonoga:). Gorąco Polecam:). Kilka fotek poniżej.







Przechodząc do poniedziałku, hmm dalej utrzymuję, że nie lubię poniedziałków:P. W pracy (dla tych którzy nie wiedzą pracuję w fajnej drogerii "Blue") właśnie w poniedziałek przychodzą największe dostawy z którymi trzeba zrobić porządek. Także jest co robić, po 7 godzinach człowiek jest wyczerpany :OOOO. Dodatkowo jeszcze ponad godzina rehabilitacji ehhh Únava...
Na szczęście wszystko mam już za sobą a jutro czeka mnie na pewno dużo przyjemniejszy dzień aczkolwiek popołudnie w szkole nie nastraja aż tak optymistycznie:(.
Pokażę wam gdzie właściwie sobie pracuję/makám :P. Zrobiłam dzisiaj kilka fotek:








moja ukochana firma kosmetyków "Deborah" - mało znana ale naprawdę fantastyczna.
www.deborah.com.pl

Muszę się pochwalić, że dalej prowadzę dietę i żyję heheh.
Teraz coś osobistego, dzisiaj urodzinki ma mój dobry kolega z Česká M.V:)))

Všechno nejlepší, M......:))))

Udanego wieczoru:)

Anička

2 komentarze:

  1. This is a very fun blog - well done. I wish I could write in Czech, but sadly, I can't.

    OdpowiedzUsuń
  2. hey :) Film rzeczywiście świetny - miałam okazję go oglądać jakiś czas temu. Też mi sie spodobał.^^
    co do Twojej pracy... to drogeria wygląda na prawdę bardzo sympatycznie. :)
    u mnie długi weekend niestety się kończy, we wtorek idę do szkoły. ale szczerze mówiąc już mi się nudzi siedzenie w domu, więc nie mogę się doczekać xD

    trzymaj się ;*;* pozdr :))

    OdpowiedzUsuń