3 maja 2009

Początek, początków/Začátek začátků

Patrząc na tytuł wszystko jest jasne czego będzie dotyczył pierwszy post. Jak mówią początki są trudne, ale według mnie początki są piękne, każdy początek daje nowe perspektywy i ciągnące się za nim nadzieje ale i oczekiwania. Ten blog nie jest moją pierwszą aktywnością tego typu, wcześniej prowadziłam już kilka blogów m.in o moim ulubionym skoczku. Miałam nadzieję, że rozwinę się na blogo-stronie webnode ale z powodów technicznych została ona zamknięta. Teraz pojawiam się tutaj i chciałabym ciekawie przedstawić kilka fajnych rzeczy, których na co dzień w biegu nie dostrzegamy albo po prostu nie mamy pojęcia, że w ogóle istnieją. Jak mówią moi znajomi, mam oryginalne zainteresowania, i właśnie o nich chciała bym szerszym masom opowiedzieć. Spróbuję to zrobić w wykręcony sposób, ponieważ uważam, że tylko w taki sposób można w dzisiejszych czasach kogokolwiek przyciągnąć no i zainteresować.

Ci co mnie znają wiedzą, że mam kilka takich swoich obsesji hehe jak mówią rzadko spotykanych. Ci co mnie nie znają muszą wiedzieć, że aktualnie poświęcam się pięciu rzeczom:

Czechy/Česká republika - wszystkiemu co tego jakże cudownego kraju dotyczy, język, kultura, muzyka, obyczaje, ludzie, itd, itp

Muzyka/Hudba -kocham muzykę i ona towarzyszy mi niemal od dnia moich narodzin. Zawsze byłam wierna muzyce rockowej tylko przy niej czułam się wolna:). Moje ukochane zespoły to: Metallica, Linkin Park, Creed, Nickelback, Sidharta, Coldplay... a z czeskiej sceny : Krucipüsk, Divokej Bill, Dukla vozovna, MIG 21, Kabát, Dolores CLAN, Tři sestry, Aneta Langerová, KOX .......Dodatkowo w wolnym czasie grywam sobie na gitarze elektrycznej i śpiewam. Mam nawet swój zespół "Tranquilo" ale o tym później.

Skoki narciarskie/Skoky na lyžích ten piękny sport kocham już od około 9 lat, fascynują mnie wszystkie elementy, fazy skoków. Od 6 lat kibicuję najlepszemu teamowi na świecie, czyli oczywiście Czechom. Uważam, że jest to najsympatyczniejszy team i cieszę się, że właśnie taki team znalazłam.

Rysowanie/Kreslení gdy tylko znajduję chwilkę czasu chwytam z ołówek i pastele i zaczynam rysować, to mnie wycisza i odpręża. Nie tworzę żadnych dzieł szuki ale sympatycze obrazki poprawiające ludziom humor. Wymyśliłam sobie własny styl i jego się trzymam. Jedni mówią, że są to bohomazy innym natomiast bardzo moje prace się podbają. Najważniejsze jednak, że mnie to bavi:).

Fotografia/ Fotografovani tutaj nie będę się rozpisywać po prostu to lubię:), generalnie mam dość sporą kolekcję zdjęć z różnych zawodów w skokach narciarskich, mogę się pochwalić jednymi z najlepszych fotek czeskich skoczków:).

Muszę jeszcze co nie co uzupełnić oprócz skoków narciarskich lubię także inne dyscypliny sportowe jak: kombinacja norweska/Severská kombinace, Piłka nożna/Fotbal , siatkówka/Volejbal, oraz wykręcony snowboard:)
To tyle, jeśli interesuje was któraś z wymienionych przeze mnie rzeczy zapraszam do zaglądania, jeśli nie to gwarantuję, że was któraś zainteresuje:)
Pozdrawiam słonecznie.

Anička

3 komentarze:

  1. Z tego co czytam, to musze przyznać, że mamy podobne zainteresowania :)
    Bloga pewnie będę starała sie odwiedzac, bo nurtuje mnie ten fragment o najlepszych fotkach czeskich skoczków :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co czytam, to musze przyznać, że mamy podobne zainteresowania :)
    Bloga pewnie będę starała sie odwiedzac, bo nurtuje mnie ten fragment o najlepszych fotkach czeskich skoczków :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, no i oczywiście zapraszam, mogę obiecać, że będzie się tutaj sporo działo:))).
    Hehehe, żeby nie było o tych zdjęciach to nie są moje słowa :D.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń