30 sierpnia 2009

LGP w Japonii - przeciętne skoki Janka.

Ahojda!
Tak, tak ten weekend upłynął mi pod znakiem dwóch ważnych wydarzeń: wczorajszych urodzin Michaela Jacksona oraz sobotniego i niedzielnego konkursu  LGP w skokach narciarskich w Japonii. Zawsze bardzo lubiłam japońskie konkursy ponieważ pewne miejsce w składzie Czechów miał Honza tak było i tym razem:))). Fajnie było zobaczyć go w tv po tak długiej przerwie.
W sobotę jego skok w pierwszej serii był słaby zaledwie 111 m i do samego końca nie wiadomo było czy  taka odległosć wystarczy do awansu. Na szczęscie większosć zawodników oddawała niezbyt długie skoki. W drugiej serii warunki atmosferyczne uległy pogorszeniu i skakało się jeszcze krócej, skok  na odległosć 106, 5 m pozwolił Honzovi na przesunięcie się z 29 na 21 pozycję. Zatem pierwsze punkty zdobyte.
Bardzo się z tego powodu cieszę aczkolwiek przy takiej co tu kryć nędznej obsadzie tak doswiadczony skoczek jakim jest Maturýn powinien zająć miejsce co najmniej w pierwszej piętnastce. Ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Zawsze mogło być gorzej.
Bardzo dobrze skakał Martin Cikl, który był 11, punkty zdobył również 23 - Ondřej Vaculík.


Dzisiejszy konkurs zapowiadał się dużo lepiej pierwszy skok Honzu 119,5 m plasował go na dobrej 17 pozycji.  Miałam nadzieję, że znajdzie się posród najlepszych ale niestety zupełnie zepsuty drugi skok 110,5 m i spadek na 28 miejsce:(((, na 27 miejscu znalazł się Ondra. Ponowne najlepszy był Ciklus zajął 22 pozycję.
Mimo wszystko, byłam zadowolona, zobaczymy jakie dalsze decyzje podejmie trener Jiroutek. Miło, że dał Honzovi szansę pokazania się. Myslę, że plan minimum zrealizował, zważywszy, że dużo słabiej od niego skakał reprezentant kadry A - Lukáš Hlava (który nie zdołał zdobyć punktów w żadnym konkursie).
Chciałam napisać jeszcze słowo na temat Michaela Jacksona, przygotowuję swój profil na "Odsiebie.com" gdzie umieszczę najlepsze piosenki Michaela. Będzie je można sciągać. Potrzebuję jeszcze dwa dni o postępach będę na bierząco informować.
Mějte se pěkně....

Ančik

2 komentarze:

  1. Honzik <3 No no napisz mi kiedy Jiroutek ma urodziny kupie mu atlas:P
    a wogole to nie istniejesz ja nie mam przyjaciol i jestes zla;P

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah zapomniałaś dodać, że prawie nie mam brwi :D... ja nie mogę :D a skąd te wnioski, że jestem zła???

    OdpowiedzUsuń