1 września 2009

....

Ahoj,
ostatnio na pewnym blogu pojawiło się klika mało fajnych opinii na mój temat, powinnam się do tego jakoś ustosunkować ale podjęłam decyzję, że oprócz komentarza pod notką na blogu tej osoby nigdzie indziej się na ten temat nie wypowiem. Każdy ma przecież prawo mnie nie lubić i nie muszę się wszystkim podobać. Je mi to jedno...
Tak chyba będzie najlepiej bo brak zainteresowania zamyka buzie takim odważnym dziewczynkom. Każdemu kto został kiedyś skomentowany, opisany bądz wyśmiany na jakimś blogu proponuję to samo, pamiętajcie, że jeśli ludzie czegoś nie czytają i na to nie reagują to się to po prostu nie sprzedaje... tak jest w każdej dziedzinie.
Ostatnio wszędzie wszyscy czepiają się do wyglądu drugiego człowieka hmm jakie to płytkie przecież to nie zależy od nas jak wyglądamy, jacy się rodzimy... można się czepiać sposobu dbania o siebie ale wyglądu... zlitjcie się. Tym bardziej, że przed ocenianiem ludzi trzeba spojrzeć na samego siebie. Wiem, że się powtarzam ale uważam, że są to mądre słowa i należy je powtarzać tyle razy aż wszyscy zrozumieją.

Mam teraz kilka dni wolnych dlatego też relaksuję się, odpoczywam, słucham dużo dobrej muzyki i układam sobie kilka spraw w głowie. Myślę, że zaowocuje to poważnymi decyzjami i, że jeszcze przed wyjazdem do Wisły moje nastawienie co do pewnych rzeczy diametralnie się zmieni.

                    
Hahaha ostatnio na facebooku pojawiła się taka fajna aplikacja, tworzy się tam swój avator (który ma jak najbardziej przypominać ciebie) no i codziennie można tam zaznaczać co się robi i w jakim się jest aktualnie nastroju. Niby nic ale te postacie są bardzo sweet.


Pozdrawiam i pamiętajcie olewać, olewać i jeszcze raz olewać!!!
Nazdar

Ančik

3 komentarze:

  1. Ahoj :) masz racje olewka totalna jak najbardziej wskazana niektórym ludziom wydaje sie że super a tak serio są żałośni. Dzieki za komenta i oczywiscie mozesz mnie dodac do linków :) ja Ciebie tez dodam :) a ta zabawa na facebooku jest czadowa hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem super i nie czuje sie Julka zalosna:P

    A ze inni twierdza inaczej maja problem;)
    dzwonilam dzis na nasze apartamenty w wisle i im ta kasa co ja poslalas doszla;)

    Mej se pekne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba najlepszą rteceptą na to wszystko jest dystans:) Only distance can save:). Trzeba przyznać, że to, co się ostatnio dzieje wokoł skoków to wygracza daleko poza granice normy i ludzie chyba nie maja nic innego do roboty tylko jechać po kimś, co gorsza, czepiać sie wyglądu.Wedug mnie wynika to z zazdrości, a prawda jest taka, że każdy ma to, na co sam sobie zapracuje. Przeciez nic nie stoi im na przeszkodzie, żeby nie wiem, w jakis sposób zaciesniały relację no nie wiem, z zawodnikami, byle z wyczuciem i kulturą, więc o co im chodzi tak właściwie to nie wie nikt :] I doskonale wiemy, że nie liczy się wygląd, wykształcenie, kolor skóry, wyznanie czy status materialny, najważniejsze co człowiek ma w sercu. Osoby, które oceniaja kogos po wyglądzie są wedlug mnie mają za ciasny umysł na niektóre rzeczy. Jeśli człowiek należy do bardziej wrażliwych to i tak sie tym wszystkim przejmie, tego nie da sie ukryć, bo negatywne komentarze w jakis sposób z pewnością większość osób dotkną, nikt nie cierpi na znieczulicę, ale w sumie z drugiej strony szkoda czasu, nerwów i energii na takie osoby. Więc totalna olewka jest chyba najlepszym rozwiązaniem. Pozdrawiam :)
    Magadan

    OdpowiedzUsuń