3 września 2009

Zastanów się co robisz....

Ahojky!
Zacznę od tego, że nie jestem osobą nietolerancyjną a już na pewno żadną rasistką tylko, dlatego, że napisałam parę notek wcześniej o tym, że nie podoba mi się zachowanie niektórych Polaków i, że byłoby lepiej żeby, co poniektórzy w ogóle się nie urodzili. Powiedzcie mi jak osoba, która słucha muzyki Michaela Jacksona i uważa go za swój największy wzór może być nietolerancyjna, że już o uprzedzeniach rasowych nie wspomnę???. Gdzie jest tego logika?. Nie ma! - No właśnie. Mogę się pochwalić, że mam na całym świecie wielu znajomych i mają oni różne kolory skóry, i są różnego wyznania. Nie przeszkadza mi to jak bardzo różnią się ode mnie i w jakiego Boga wierzą. To głupie, jeśli ktoś ocenia innych takimi kategoriami. Trzeba patrzeć, jaki kto jest w środku inne rzeczy są zupełnie nieistotne. Tutaj jeszcze na chwilę odniosę się do tego, co ostatnio obserwuję na większości blogów (przede wszystkim osób związanych ze skokami narciarskimi), dlaczego ubliżacie sobie nawzajem w tak uwłaczający sposób, dlaczego czepiacie się tego, jak kto wygląda??? Po, co to robicie?. Pomyślcie, jak to się może odbić na drugim człowieku, jakie to może mieć konsekwencje?!... Czasem głupie słowa bolą bardziej niż kopnięcie, czy uderzenie. Zastanówcie się, co robicie.

Ja jestem osobą, która bardzo chciałaby, żeby świat był lepszy, żeby ludzi podchodzili do siebie zupełnie inaczej i, żeby ze sobą rozmawiali i wzajemnie się słuchali. Chciałabym, żeby nie było fałszu, obłudy, i tym podobnych rzeczy.

Nie akceptuję, nie sprawiedliwości świata, tego, że każdy dba tylko o siebie tego, że dzieci w Afryce nie mają wody a w innych krajach ludziom przewraca się w głowie z dobrobytu tego, że bandyci, którzy robią krzywdę innym żyją a niewinne dzieciaki umierają na różne choroby.

Wiem, że jako jednostka nie jestem w stanie nic zmienić, ale mimo wszystko będę próbowała, będę pracowała nad sobą i wszystkim, co mnie otacza...

Następny tekst, który sobie wszyscy powinni wziąć do serca:


Michael Jackson & Lionel Richie - "We are the world"

Nadszedł już czas, postanowić sobie to
Iż musimy dla nas wszystkich Świat zjednoczyć
Wciąż umiera człowiek
Pora już by zdjąć ten czar
Twoja pomoc to największy serca dar.

Nie pozwól by bezsensownie minął dzień
I by ktoś coś za nas w życiu zmienił
Bądźmy zawsze razem by miłość innym dać
Bo miłości przecież pragnie każdy z nas

Bo Świat to My, bo Świat to Dzieci
I tyle w nas pogody jest by
Cały Świat uleczyć
Lecz czy stać nas na to
By zmienić ludzki los
Nadzieja przyszłych, jasnych dni
To Ja i Ty

Podaruj swe serce
A uwierzą w to, że ktoś
Może nadać życiu sens i tchnąć nadzieją
I jak Bóg pokazał
Zmieniając kamień w kłos
Tak i my podajmy swą pomocną dłoń

Gdy samotność cię dopadnie
Jest ci źle
Ale jeśli wierzysz
Nie upadniesz, nie
Zatem wiesz już teraz
co może zmienić Świat
To, że jesteś Ty, że On, że Ja


***********************************************************************

Przede mną kolejna trudna do podjęcia decyzja zupełnie nie wiem czy jechać na KP do Wisły czy lepiej na MCR do Liberca. Hmmm bez wahania powinnam wybrać Czechy, ale jest jedna sprawa, która skłania mnie ku temu, żeby jednak udać się do Wisły. No cóż daję sobie jeszcze dzisiejszy dzień a jutro już na 100 % zdecyduję, co zrobię. Żałuję, że pojechałam do Zakopanego, w innym przypadku pojechałabym i do Wisły i na MCR ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Było minęło...

Jeśli wierzyć wszelkiego rodzaju doniesieniom prasowym dzisiaj odbył się ostatni pogrzeb Michaela Jacksona, mam nadzieję, że to prawda i, że w końcu wszyscy dadzą mu święty spokój.

R.I.P Michael - I will never forget You, for me You are still alive <3<3<3

4 komentarze:

  1. Również dodałam do linków :)

    Piszę, bo nie będe a przynajmniej nie mam takiego zamiaru tworzyć epopei narodowych w komentarzach. Kto wejdzie i przeczyta może coś z tego wyniesie, chociaż czasami to jest jak grochem o ścianę. Cóż poradzić...

    Jeżeli mogę coś doradzić, to jedź do Wisły, napijemy się ;p ale nie namawiam do niczego!

    Pozdrawiam
    JESION

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki Aniii za te miłe słowa wiesz wale tą laske i te jego wszystkie zazdrosne faneczki ;/ ale czasami to niech sie zastanawią nad soba bo poprostu żal mi takich ludzi i ich głupoty ;| a notka super :) masz takie samo podejście co ja i tak trzymaj :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro wspomniałaś, że każdy dba o siebie w aspekcie głodujących dzieci w Afryce, zastanawiam się, czy robisz coś w tę stronę?


    Ps. i nie ma tu żadnego ataku ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak, wpłacam pieniądze na UNICEF, uczestniczę w różnych akcjach, zbiórkach które mają za zadanie pomagać dzieciom z Afryki.. planuję zaadoptować, (oczywiście metodą internetową) jakiegoś dzieciaczka, także robię myślę dosyć sporo oczywiście patrząc na swoje możliwości.

    OdpowiedzUsuń