29 sierpnia 2009

29.08 - Urodziny Michaela Jacksona.

Ahoj,
Dzisiaj każdy prawdziwy fan Michaela Jacksona obchodzi święto... to właśnie 29. sierpnia 1958 roku urodził się król popu. Niewątpliwie był on największym talentem w dziedzinie muzyki pop oraz tańca. Gdyby żył dzisiaj skończyłby 51 lat.
Dla mnie jest on( i zawsze będzie) kimś wyjątkowym, moim największym idolem i wzorcem zarówno w sprawach postępowania, spojrzenia na świat oraz  w sposobie czucia muzyki, śpiewu i tańca.
Muszę przyznać, że od czasu gdy odszedł czuję się w jakiś sposób pusta...
Muzyka Michaela zawsze bardzo mi pomagała, zawsze była mi bardzo bliska szczególnie w ciężkich momentach mojego życia. Także swoją postawą (mam na myśli pomoc najbiedniejszym, chorym itd) Michael udowadniał, że jest wartościowym człowiekiem. Uważam, że wszystkie oskarżenia to brednie... i nigdy w nie nie uwierzę.
Podziwiam Michaela, za to, że przez tyle lat zmagał się z tak ogromną popularnością, całkowitym brakiem prywatności, oraz zakłamanymi ludźmi jacy go otaczali.

Podsumowując Dziękuję Michaelowi za wszystkie wspaniałe piosenki, i jeszcze za coś (ale to pozostawię tylko dla siebie).


Dla mnie on, żyje, żyje w swoich pięknych piosenkach i w sercach milionów fanów na całym świecie. 

NIE ZAPOMNĘ!!! Michael Jackson 4ever <3<3<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz