29 lipca 2009

Podłe dni :((( / "Fly away"

Ahoj,
ostatnio jestem w bardzo podłym nastroju... wszystko mi się wali, zaczęło się w sobotę od zgubionych 100 zł. Wiem, że pieniądze nie są ważne ale taka strata jednak boli :(((. Kolejna głupia sprawa to problem w pracy, ktoś w kadrach albo nie wiem gdzie dopisywał sobie do moich wypłat pieniądze (zapewne do swojej kieszeni). Wszystko pięknie niech sobie dopisują, ale może nie na moje nazwisko, potem ja się będę musiała chrzanić z Urzędem skarbowym :///. No i jakby tego było mało, umarł mi komputer ale już tak definitywnie umarł, musiałam powrócić do fabrycznych ustawien tzn straciłam wszystkie dane jakie miałam na dysku :(((. Dobrze, że najważniejsze piosenki i zdjęcia wcześniej zgrałam sobie na płytki... ale i tak kilka ważnych rzeczy zniknęło bez powrotnie... szkoda i jakoś ściska mnie w środku :(((. Ostatnio jak coś przeżywam to mam wewnątrz taki okropny ucisk :( i ogarnia mnie taka bezradność, że o agresji już nawet nie wspomnę. Chyba w takim transie byłabym zdolna do wszystkiego :///.
Mam nadzieję, że jutro będzie lepszy dzień, jakoś przemęcze te kilka godzin w tej powalonej pracy (której w ostatnim czasie coraz bardziej nienawidzę :///). Nie wiem jak można pracować ze sobą tyle lat i w ogóle nie umieć się komunikować :///. Jeszcze czegoś takiego nie widziałam... Panie tam pracujące są momentami bardzo przykre. Najgorsze, że tych momentów jest ostatnio bardzo dużo. Chyba zaczynam mieć dość i albo wprowadzę tam tzw misję milczenia albo zacznę szukać nowej pracy. Na jutrzejszy wieczór bardzo się cieszę i to już od ponad dwóch tygodni. A co takiego jest jutro???, koncert Michaela Jacksona. Tzn w sieci kin "Multikino" i "Silver screen" będzie wyświetlany jeden z najlepszych koncertów króla popu oraz jego najlepsze teledyski. Czeka mnie 230 min z najlepszą muzyką na świecie. Jeśli to mnie nie odstresuje i nie nastroji mnie optymistycznie to ja już nie wiem.

Na dzisiaj wybrałam piosenkę o której muszę przyznać dowiedziałam się stosunkowo pózno. Piosenka jest naprawdę bardzo piękna i już po pierwszym przesłuchaniu stała się jedną z moich ulubionych i nie mowa tutaj o ulubionych piosenkach M.Jacksona ale ogólnie o moich ulubionych.
piosenkach. Myślę, że spodoba się ona każdemu kibicowi skoków narciarskich, ponieważ fragmenty tekstu mają związek z naszym ukochanym sportem.

"FLY AWAY"





Our love's in motion
Give me a notion 'cause
You know we'll never part
Our love goodbye

I love in season
Give me a reason 'cause
You know we'll never part
Our love goodbye

And together we'll fly
I'll give you my heart
No place too far for us
We don't need it...

Baby don't make me
Baby don't make me
Baby don't make me
Fly Away
Gonna stay
Love today

Baby don't make me
Baby don't make me
Baby don't make me
Fly Away
Gonna stay
Love today...

I love a notion
Give me a motion 'cause
You know we'll never see
The thing you see

I love a reason
Give me a treason 'cause
You know we'll never part
I love so hard

And together we'll fly
I'll give you my heart
(I'll give you my heart)
No place too far for us
We don't need it...

Baby don't make me
Baby don't make me
Baby don't make me
Fly Away
Gonna stay
Love today

Baby don't make me
Baby don't make me
Baby don't make me
Fly Away
Gonna stay
Love today...

Baby don't make me
Baby don't make me
Baby don't make me
Fly Away
Gonna stay
Love today

Baby don't make me
Baby don't make me
Baby don't make me
Fly Away
Gonna stay
Love today...

Love is here to stay...

[Rebbie, spoken]
You know baby
I don't wanna go away
I don't wanna fly away
Oh no...

Alone at last
I give you my heart
(I give you my heart)
No place too far for us
We don't need it...

Baby don't make me
Baby don't make me
Baby don't make me
Fly Away
Gonna stay
Love today

Baby don't make me
Baby don't make me
Baby don't make me
Fly Away
Gonna stay
Love today...

[Michael, sample]
Love you
Love you
Love you girl...
Make me fly away...


Pozdrawiam

Ancik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz