12 maja 2009

Zaskoczenie/Překvapení :))))

ČAUKY lidičky:),
uczę się, uczę i jeszcze raz uczę:((( mam już dość ale wiem, że muszę. Wydaje mi się, że brakuje mi motywacji, jakiegoś takiego sporego bodźca. Gdybym go miała na pewno wszystko przychodziłoby mi łatwiej. Nie to, żebym była smutna czy miała jakiegoś doła nieeeee to nie... kto jak kto ale nie ja :D. Generalnie to jestem chyba przemęczona i okropnie wolno myślę (hehe), przydały by się ze dwa wolne tygodnie, odstresowania, lenistwa...:))). Pocieszające, że takie problemy i myśli ma w zasadzie każdy człowiek na ziemi:).

Hehe ostatnio wszyscy mnie zaskakują, od pewnego(dość długiego) czasu myślałam, że ludzie martwią się tylko o siebie, są obojętni na problemy bliźnich, złośliwi, aroganccy, ubodzy intelektualnie itd... szczerze to trochę mi to przeszkadzało... ale w niedziele i w poniedziałek pozytywnie zaskoczyło mnie aż trzech osobników:)(największego zaskoczenia ze strony PH oczywiście nie liczę, ponieważ to co innego. Woow tego się zupełnie nie spodziewałam. Więcej napiszę jak mi pewne rzeczy przyjdą:))).


W ogóle mam nowego ulubionego skoczka narciarskiego heheh i nie jest to Czech ale na razie nic więcej nie zdradzę:). Ta znajomość zapowiada się naprawdę ciekawie:).

Jinak jestem strasznie ciekawa jakie decyzje podejmie David Jiroutek i kogo nominuje do kadry A, mam nadzieję, że znajdzie się tam miejsce dla Honzy, trzymam za niego kciuki:))), i wierzę, że po treningach będzie w wysokiej formie.


Wierzę w niego całym sercem, w ogóle wierzę w cały czeski team/Můj tým:). Kluci już rozpoczęli treningi, na początku były to treningi kondycyjne w siedzibie klubu Dukla Liberec, pierwsze skoki oddadzą na skoczni "Ještěd ".

No oka, oka, oka pora na porcję kolejnych słówek i sformułowań:
Dzisiaj podziękowania:

Děkuju - Dziękuję.
Pěkně děkuju - Dziękuję pięknie.
Děkuju mnohokrát/Děkuju moc - Dziękuję bardzo.
Díky/Dík - Dzięki.
Rádo se stalo - Sprawiło mi to przyjemność.
Prosím - Proszę.
To nestojí za řeč - Nie ma o czym mówić.
Není zač - Nie ma za co.
To je maličkost - Drobiazg.
Předem děkuju - Z góry dziękuję.
Jsem velmi vděčná/ý - Jestem bardzo wdzięczna/y.
Jsem tvým velkým dlužníkem - Jestem twoim wielkim dłużnikiem.

To tyle...Srdečně zdravím

Anička

2 komentarze:

  1. Tak, tak! Mnie również ciekawią decyzje Davida Jiroutka.
    No i, ciekawi mnie też to, czy Hajek szybko wroci do dobrego skakania- mam do niego ogromną sympatię, więc fajnie by było gdyby po sezonie letnim udało mu się uzyskać na tyle stabilną formę, żeby wskoczyl do kadry A :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Sandy,
    nie wiem czy czytałaś, że Tonda swoje starty rozpocznie najprawdopodobniej w Pucharze kontynentalnym, także kadra B. Bardzo dawno nie skakał i musi sobie wszystko od początku powtórzyć i poukładać.

    OdpowiedzUsuń