23 października 2009

"It's all for love. L.O.V.E."

“Wierzę w siłę marzeń i zdolność człowieka do wcielania ich w czyn”

„Marzenie nie jest jedynie marzeniem, jest celem. Jest czymś, co ludzka świadomość i podświadomość mogą zmienić w rzeczywistość”.

„Kiedy, ktoś wątpi w samego siebie, nie potrafi zmusić się do największego wysiłku. Jeśli sam nie wierzysz w siebie, kto w ciebie uwierzy?

„…umysł człowieka jest na tyle potężny, że może mu pomóc w osiągnięciu każdego celu”

„Z każdego przedsięwzięcia można wyciągnąć tylko tyle ile się w niego włożyło”

„Dla mnie człowiek prawdziwie odważny to ktoś, kto potrafi rozwiązać konflikty bez bójki i ma dość rozumu by wybrnąć z sytuacji właśnie w taki sposób”


~ Michael Jackson
("Moonwalk")

3 komentarze:

  1. Nie wiem jak Ty to robisz... Możliwe, że to twój optymizm i zaangażowanie, ale śledzę twojego bloga już od dłuższego czasu, i muszę przyznać, że potrafisz zarazić człowieka miłością do wszystkiego co ty kochasz... Najpierw "zaraziłaś" mnie czeskim, a teraz Michaelem, którego muzyka jakoś zawsze była dla mnie bardziej neutralna, a teraz mam już zarezerwowane bilety na "This is it!" naprawdę nie wiem jak to robisz, ale rób tak dalej;)

    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. @Małgoś:
    bardzo dziękuję za miłe słowa pod adresem moim i mojego bloga. Fantastycznie, że udało mi się zrealizować założenia z jakimi zaczynałam tutaj pisać tzn zainteresować kogoś moimi pasjami:). Bardzo mnie cieszy przede wszystkim fakt, że zwróciłam twoją uwagę na wyjątkową twórczość Michaela Jacksona. Jego piosenki zmieniają ludzi, zmieniają świat.... pokazują to co jest w życiu istotne. Oby "This is it" był filmem, który również nas czegoś nauczy, który coś nam zostawi. Życzę zarówno tobie jak i sobie niezapomnianych wrażeń i owocnych przemyśleń. Będę pisała dalej :))
    Również pozdrawiam :)
    Ancik

    OdpowiedzUsuń