2 czerwca 2009

Pada, pada wciąż pada/ Pořád prší a prší:(((((

Ahojky,
i znowu pada, to już czwarty dzień takiej okropnej pogody... burza, deszcz, deszcz, burza i tak w kółko :((( bardzo podle mnie to nastraja.. dodatkowo w pracy pojawiły się problemy:(. Panie które tam pracują zupełnie nie umieją się ze sobą komunikować, jedna drugiej nic nie przekazuje i robi się nieciekawie. Ja w takiej sytuacji w ogóle nie wiem jak mam się zachować... parada:///.
No ale cóż to neni moja sprawa, zaczęłam stosować pewien bardzo prosty plan: Wejść, odwalić i wyjść... to chyba najlepsze co mogę zrobić. Ale dość smutków, przecież sama o sobie mówię, że jestem osobą która charakteryzuje się tym, że ma wciąż dobrou náladu.
Dowiedziałam się dzisiaj coś co mnie bardzo ucieszyło:))) ale nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo heheh.
Oto tekst który zmienił mój dzisiejszy humor i sprawił, że dobrze jechało mi się metrem i tramwajem nawet gdy na zewnątrz błyskało i trzaskały pioruny:

L.M: - Kdo je ta holka?
L.H: - která holka?
B.S: - ukaž která?
L.M: - ta s akreditaci
L.H: - aaaaaa to je Ania
B.S: - jj, všichni ji dobře známe
L.H: - je fajn
B.S: - a máme ji rádi
L.M: - a odkud je?
B.S: - je z Polska
L.M: - ale mluví česky?
L.H: - no, dobře mluví
B.S: - bezva holka.


JJ, to je pěkné:))), jsem strašně ráda a opravdu DĚKUJU! . Dla kogoś kto tak bardzo kocha czeski team takie słowa od zawodników to coś cudownego:).
Obiecałam, że napiszę kilka słów o moim ukochanym filmie, który już notabene znam prawie cały na pamięć no i o zespole "Krucipusk", zrobię to ale dopiero jutro:).
Dzisiaj już uciekam... na koniec wrzucę wam jeszcze kolejną fajną czeską piosenkę:.
Tym razem jest to piosenka popularnej popowo-rockowej grupy Lucie.

Lucie - "Medvídek"


Mějte se, a smějte se...

Anička

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz