3 czerwca 2009

Obrzydliwy dzień/Ošklivej den :(((

AHOJ,
dzisiaj napiszę tylko tyle, że jest mi naprawdę bardzo przykro i, że jestem mega wściekła!!!!!!!!!!!!!!!, w zasadzie już wczoraj dowiedziałam się o tej nieprzyjemnej rzeczy:(...
Honza będzie skakał w teamie B,
czyli w Kontinentálním poháru :((((... jest to dla mnie idiotyczna decyzja......szczególnie, że w kadrze A znalazło się miejsce dla Hlavy, Borka, Ondřeja i Česty... a Honza został w zasadzie sam:(((.

Za to co przez tyle lat robił dla tego teamu, za to, że gdy nikt nie chciał skakać on reprezentował Czechy, za te wszystkie lata, już po raz drugi "pięknie" mu podziękowano. Najpierw brak powołania na Mistrzostwa Świata rozgrywanych w jego Libercu teraz to... ŻAAAAAALLLLL. Najgorsze jest to, iż ponownie nie decydowała forma itd, decydowały zupełnie inne sprawy nie związane ze skokami:(((((((((. Tego się właśnie obawiałam szczególnie po tym co sam Janek na KP w Zako i na MS w Lbc mi opowiadał:////.
Jest mi naprawdę strasznie przykro ale mam nadzieję, że jeszcze coś się zmieni, że w pierwszych konkursach KP Janek swoimi skokami udowodni, że to była zła decyzja i, że to właśnie on zasługuje na starty w zawodach najwyższej rangi. Jest jeszcze czas powalczyć o start w Igrzyskach Olimpijskich.

Ja za Janka trzymam kciuki i dalej jest to mój ulubiony skoczek. Podjęłam decyzję, że będę jeździła tylko na te zawody w których on będzie skakał.
Ja wiem swoje i nikt ani nic nie zniechęci mnie do Honzika.



Věřím, že bude dobře, Držím Honzovi palce!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz